cайт з технічних причин тимчасова не працює                               Меню

Головна

Адміністрація школи Профспілка
  • Колектив
  • Методичні об'єднання
  • Виховна робота
  • Майстерня вчителя
  • Учням
  • Батькам
  • Наші досягнення 
  • Органи самоврядування 
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Харчування
  • Оздоровча робота
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
  • Форум школи
  • Зворотній звязок
  • Фотогалерея Карта сайту Про нас
  • вересень 2017
  • жовтень 2017
  • листопад 2017
  • грудень 2017
  • Hавчальний портал «Shkola.ua»
  • Виконавчий комітет Нетішинської міської ради
  • Відділ освіти Нетішина
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • ДНЗ №2 "Казка"
  • ДНЗ №9 "Пролісок"
  • Офіційний сайт
    Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4

    Головна

    Фотогалерея

    Карта сайту

    Вакансії

    Про нас

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

       

     

    Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро.


    В. Сухомлинський

        Виховання учня в школі і сім’ї - це єдиний нерозривний процес. Тому надзвичайно важливо, щоб педагоги і батьки об'єднали свої можливості і перейшли до співпраці в організації спільної діяльності щодо виховання наступних поколінь. Три головні гілки навчально-виховного процесу: діти — батьки — школа — дуже тісно пов'язані між собою. Ядром виховної системи є єдність колективів вчителів, учнів, батьків.
        Основне завдання школи — створити умови для вільного розвитку фізичних і духовних сил учнів, керуючись ін­тересами дітей та їхніми віковими потребами.
        Завдання батьків     виростити і виховати дитину, а й допомогти їй стати особистістю, розкрити свою індивідуальність. Успішно вирішувати проблему виховання учнів можливо в процесі взаємодіїшколи і батьків. Суть взаємодії полягає в тому, що обидві сторони мають бути зацікавлені у вивченні дитини, розкритті і розвитку в ній кращих якостей і властивостей. У основі такої взаємодії лежать принципи взаємної довіри і пошани, взаємної підтримки і допомоги, терпіння і терпимості по відношенню один до одного. Це допоможе школі і батькам об'єднати свої зусилля в створенні умов для виховання у дітей.
        У практичній роботі з батьками учнів адміністрація школи викорис­товує колективні й індивідуальні форми взаємодії. Причому в обох випадках застосовуються як тра­диційні форми роботи (батьківські збори, конференції, індивідуальні консультації, батьківські лекторії, відвідування на дому), так і не­традиційні (тематичні консульта­ції, круглі столи, обмін досвідом, спільні вечори). Ще однією з форм участі батьків у навчально-виховно­ му процесі є діяльність шкільного і класного батьківських комітетів.
        Педагогічна освіта батьків в нашій школі організована   у формі батьківського всеобучу , на якому обговорюються питання виховання  відповідно до вікових особливостей дітей,  конкретних проблем, що виникають у ході спільної діяльності вчителя й батьків.

     

    Основні засади співпраці батьків та школи

                                                  Пам’ятайте!

    •  Ваші діти, наші учні, вчаться не для школи, а для життя.
    • Ви  - найближчі друзі ваших дітей. Збережіть в собі добрі почуття, що виявляються в посмішці, теплоті душі.
    • Задушевна бесіда, вміння розуміти дитину і розділити з нею біль і радість  кращі за будь-які покарання.
    • Не забувайте, що ви виховуєте дитину кожною миттю Вашого життя. Найменшу зміну Вашого тону і поведінки дитина бачить і відчуває.
    • Педагоги школи хотіли б бачити в особі кожного з Вас доброзичливого помічника.
    • Просимо Вас зі всім, що, можливо, викликає невдоволення у ставленні до Вашої дитини, звертатися до нас.
    • Не існує проблем, які б залишилися невирішеними.


    У процесі співпраці вчителів з батьками від кожного з
    учасників залежить, чи утворити міцний ланцюг, чи
    стати «слабкою ланкою».




     

    Повернутись на попередню сторінку

    Повернутись на Головну