cайт з технічних причин тимчасова не працює                               Меню

Головна

Адміністрація школи Профспілка
  • Колектив
  • Методичні об'єднання
  • Виховна робота
  • Майстерня вчителя
  • Учням
  • Батькам
  • Наші досягнення 
  • Органи самоврядування 
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Харчування
  • Оздоровча робота
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
  • Форум школи
  • Зворотній звязок
  • Фотогалерея Карта сайту Про нас
  • вересень 2017
  • жовтень 2017
  • листопад 2017
  • грудень 2017
  • Hавчальний портал «Shkola.ua»
  • Виконавчий комітет Нетішинської міської ради
  • Відділ освіти Нетішина
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • ДНЗ №2 "Казка"
  • ДНЗ №9 "Пролісок"
  • Офіційний сайт
    Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4

    Головна

    Фотогалерея

    Карта сайту

    Вакансії

    Про нас

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     


        

        Щороку, коли сонце виходить на весняну орбіту, коли повертаються перші шпаки і від подиху теплих вітрів зацвітають проліски, ми відзначаємо свято, свято весни – 8 Березня, Міжнародний жіночий день, день матері, подруги, бабусі, трудівниці. Отож, вітаємо вас зі святом ніжності, краси, юності. В цей день ми вітаємо жінку, від якої пішло все прекрасне на Землі, усе прекрасне в людині від першого проміння сонця, від першого кохання.

    Нехай Весна подарує вам гармонію, натхнення, радість та затишок в оселі, а серце наповнить теплом і світлими надіями. Будьте завжди усміхнені та щасливі!

    Програма розвитку Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 на 2012-2017 рр.

            Освіта — найважливіше із земних благ,
        якщо вона найвищої якості.
        Інакше вона абсолютно даремна.
        Дж. Р. Кіплінг



        Підготовка Програми розвитку Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 на 2012-2017 рр. зумовлена якісним оновленням змісту освіти, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо якісної та доступної освіти. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, держави; впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес. Сучасне суспільство переходить до постіндустріальної доби, в якій цивілізація стає інформаційною. З тим нагальною залишається здатність особистості формувати міжособистісні стосунки, вступати в комунікацію, володіти різними соціальними ролями. Проблема активного використання інформаційно-комунікаційних та комунікативних технологій стає все актуальнішою. Максимально повному вирішенню цієї проблеми сприяють доцільні методики оптимального використання сучасних інформаційних засобів навчання, які мають бути розроблені та апробовані у школі Так у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392) зазначено: «Формування інформаційно-комунікаційної компетенції учнів, зміст якої є інтегративним, відбувається у результаті застосування під час вивчення всіх предметів навчального циклу діяльнісного підходу. Навчальними програмами обов’язково передбачається внесок кожного навчального предмета у формуванні зазначеної компетентності». Одночасно обов’язковою умовою використання сучасних педагогічних технологій, методичних заходів є збереження фізичного та психічного здоров’я учнів, формування позитивного ставлення до здорового способу життя.
        Програма визначає основні шляхи розвитку школи. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб молоді, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості, що володіє технологіями усного та письмового спілкування різними мовами, у тому числі й комп’ютерного програмування, включаючи спілкування через Інтернет.
        Програма розвитку школи спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість навчально-виховного процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності всіх учасників навчально-виховного процесу.
        Програма є комплексом науково-методичних, матеріально-технічних та управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів школи.
        Проекти, з яких складається Програма, допоможуть вирішити такі завдання:
    - Організація методичної та виховної роботи в школі відповідно вимогам нового Державного стандарту.
    - Створення умов виховання та навчання учнів, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров’я дітей.
    - Організація роботи з обдарованими дітьми з урахуванням плану роботи Центру методичної та соціально-психологічної служби
    - Професійний розвиток педагогічних кадрів.
    - Забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази.
    - Комп’ютеризація та інформатизація закладу.
    - Моніторингове дослідження всіх структурних ланок школи.
        Основними результатами Програми розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення рівня та якості освіти. Програма дає можливість виробити стратегічні та пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки.


     Звіт директора2017-2018