cайт з технічних причин тимчасова не працює                               Меню

Головна

Адміністрація школи Профспілка
  • Колектив
  • Методичні об'єднання
  • Виховна робота
  • Майстерня вчителя
  • Учням
  • Батькам
  • Наші досягнення 
  • Органи самоврядування 
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Харчування
  • Оздоровча робота
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
  • Форум школи
  • Зворотній звязок
  • Фотогалерея Карта сайту Про нас
  • вересень 2017
  • жовтень 2017
  • листопад 2017
  • грудень 2017
  • Hавчальний портал «Shkola.ua»
  • Виконавчий комітет Нетішинської міської ради
  • Відділ освіти Нетішина
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • ДНЗ №2 "Казка"
  • ДНЗ №9 "Пролісок"
  • Офіційний сайт
    Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4

    Головна

    Фотогалерея

    Карта сайту

    Вакансії

    Про нас

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичне об'єднання
    вчителів початкових класів

       

    Склад педагогічного колективу вчителів початкових класів
    Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 2017 – 2018 н.р.

        Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили,
    раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом,
    кожному дзвінку на урок.
    Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя.

    Ш.О.Амонашвілі


     

        Педагогічний портрет вчителів школи І ступеня Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ст. №4

        Ми працюємо над впровадженням нових виховних технологій як засобу подолання духовної кризи суспільства.
    Нові навчальні технології - ключ до особистісно-орієнтованої освіти.
    Кожній дитині - світло знань.
    Кожній дитині - світло любові.
    Віру в сили свої без вагань -
    Як запоруку щасливої долі.


    детальніше....

     

           

     Переглянути шкільні новини детальніше....

     

     

     

           

    Плани, графіки, документи,....переглянути  роботу 2017-2018

     

     

     

        Педагогічний портрет заступника директора з НВР Годунової Галини Вікторівни

        Добре розумію, що систему розвивального навчання неможливо нікому нав'язати. Вона може бути реалізована тільки в тому випадку, якщо вона абсолютно усвідомлена і добровільно прийнята вчителем. З цією метою разом з методичною службою відділу освіти організовано роботу постійно діючого семінару «Стратегії розвивального навчання». І я сподіваюся, що настане час і в базі даних Міжнародної асоціації РН з’являться нові навчальні заклади Хмельниччини, які працюватимуть за цією системою.


    детальніше....

     

           

    Педагогічний портрет заступника директора з виховної роботи Сищук Світлани Григорівни 

    Фах вчитель початкових  класів.

    Освіта - Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю “Початкове навчання”, кваліфікація вчитель початкових класів

    Кваліфікаційна категорія - Спеціаліст ІІ  категорії

    Стаж роботи  - 25 років.

    Педагогічне кредо:

    «Учень  —  це скрипаль  дитячих сердець: як поведе смичком , таку мелодію й почує … (Василь Сухомлинський)»   

    Життєве кредо:         

     "Бути людиною у всьому і завжди"

     

        Бульбах Тетяна Володимирівна

    Рік народження – 29.01.1971 р.
    Освіта – вища, закінчила в 1995 році Калузький державний педагогічний університет ім. К. Ціолковського
    Спеціальність – вчитель початкових класів
    Педагогічний стаж – 26 роки
    Кваліфікація – учитель вищої кваліфікаційної категорії , старший вчитель
    Нагороди: грамоти Нетішинського відділу освіти, міської влади
    Методична проблема: Роль розвитку творчого потенціалу молодшого школяра у формуванні навчальних компетенцій

    ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
    - Маю друковані методичні посібники:
    - Творчі п’ятихвилинки каліграфії, усного рахунку, логічного мислення для початкових класів
    - Тести з математики для 4 класу. Розвивальне навчання
    - Успішний початок шкільного життя
    - Наукова діяльність молодших школярів
    - Маю друковані матеріали у фаховому журналі «Початкова школа» ( № 11 за 2011 рік)
    - Керую в школі роботою гуртка «Паперопластика»
    - Адаптувала передовий досвід та узагальнила власний досвід роботи із першокласниками «Введення у шкільне життя»
    - З 2011-2013 н.р. керівник творчої групи вчителів початкових класів.
    - 2012н.р. – перше місце у міжнародному екологічному конкурсі «Як у вулику»
    - 2009, 2013 р. - перші місця у конкурсі МАН «Юніор»

    Педагогічне кредо:
          “Якщо ви вдало виберете працю
    і вкладете в неї всю свою душу ,
    то щастя саме відшукає вас”
    К. Д. Ушинський

        Личик Світлана Миколаївна

    Посада -вчитель початкових класів з 1995 року
    Освіта — вища (Хмельницьке педагогічне училище, 1995 р.; Рівненський державний гуманітарний університет, 2001 р.).
    Кваліфікаційна категорія — спеціаліст вищої категорії,старший вчитель.
    Грамоти — грамота міськвиконкому, грамота відділу освіти.
    Курсова перепідготовка — ЦПіМ РН м. Харків (2005р.) та ХОІППО (2009р.)
    Стаж роботи - 21  років.
    Методична проблема вчителя - Активізація продуктивного мислення в учнів 1-4 класів в процесі вивчення різних предметів.
    Основне завдання вчителя - виховати людей, які здатні саморозвиватись і самовдосконалюватись, навчити дітей самостійно мислити і приймати рішення, виробити в них чітку життєву позицію.
    Головна мета навчання — забезпечити розвиток дитини. Необхідно звертати увагу на інтелектуальні зміни, психічні новоутворення, але не відкидати й розвиток умінь та навичок. Головне завдання педагога - визначити індивідуальну зону найближчого розвитку дитини, допомогти формуванню ще не сформованих здібностей дитини.
    Конкурс педагогічних ідей та інновацій
    1. Формування пізнавального інтересу в учнів за системою РН ( 2004 р.).
    2. Алгоритми, схеми, таблиці (Укр. мова, математика), ( 2007 р.).
    3.Участь у конкурсі “Освіта ХХІ століття” (2008 р.).
    4. Наукова діяльність молодших шкклярів в рамках МАН «Юніор» (2012 р.)
    Педагогічне кредо:
          Учень — не чаша, яку необхідно заповнити, а зірка, яку потрібно запалити.
    (Давньогрецький вислів)

    Щоб навчити дитину мислити, треба мислити.
    (Стародавня мудрість)

        Філінюк Жанна Володимирівна

        Народилася 1 вересня 1972 року у с.Хотень – І Ізяславського району Хмельницької області.
        У 1997році закінчила Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю вчитель початкових класів.
        Трудовий шлях розпочала у 1993р. вчителем початкових класів у с.Головлі Хмельницької області. З 1997р. працюю за спеціальністю у м.Нетішині на Хмельниччині.
        Демократичні процеси в державі вимагають вироблення нових суспільних вимог до освіти. Ще на початку XX століття Софія Русова писала: « Якщо ми потребуємо демократії, то мусимо виховувати молодь для того, щоб ця молодь могла утвердити новий гуманний світ ».
        Для реалізації цієї мети я обрала технологію креативного мислення, зміст якої – створення найсприятливіших умов для інтенсивного розвитку і розв’язання нестандартних завдань..
        Головне своє завдання вбачаю у розкритті індивідуальності кожної дитини, тому що розумію: від того, якими будуть перші шкільні роки моїх вихованців, залежить усе їх подальше навчання і, врешті-решт, майбутній життєвий шлях.
        Підсумком системної роботи є щорічні перемоги учнів на шкільних, міських, обласних олімпіадах та конкурсах. Мої вихованці – учасники та переможці міських та обласних конкурсів наукових досліджень Малої академії наук та «Юний дослідник».
        Призер обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник – 2005». Вчитель вищої категорії, « старший вчитель».
        Нагороджена грамотами міського та обласного управлінь освіти.
        Автор науково-педагогічних праць: « 12 сходинок до щастя», «Формування пізнавального інтересу за системою розвивального навчання», «Твори і фантазуй»

        Крошко Алла Володимирівна

    Освіта- вища, закінчила Рівненський державний педагогічний інститут, 1995р.
    Фах - вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія — спеціаліст вищої категорії.
    Грамоти — грамота виконавчого комітету, грамота відділу освіти.
    Курсова перепідготовка — ХОІППО,2009р.
    Стаж роботи - 22 років.
    Методична проблема вчителя - Формування ключових учнівських компетентностей молодших школярів.
    Мета роботи: дослідити та вивчити значення формування учнівських компетентностей дітей молодшого шкільного віку та їх роль в подальшому житті особистості, бо актуальність та недостатній рівень розробки визначеної проблеми в теорії та шкільній практиці зумовили на вибір теми даного дослідження.

    Напрямки моєї роботи:
    фахова самоосвіта;
    методична робота;
    проектно – пошукова діяльність;
    виховна робота;
    робота з обдарованими учнями;
    робота з батьками.

    Педагогічне кредо:
          Моє серце для дітей на долоні

     

        Переятенець Валентина Борисівна

    Освіта - Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського
    Стаж роботи – 36 років
    Кваліфікаційна категорія – «Спеціаліст вищої категорії»
    Звання – «Вчитель – методист»

    Педагогічне кредо:
          «Головне - навчити дитину мислити»
    Б.Брехт

        Коренюк Тетяна Володимирівна

    Освіта – Тернопільський державний економічний університет
    Стаж - 21 років
    Кваліфікаційна категорія - «Спеціаліст вищої категорії»
    Посібники -«Роль і місце гри на уроках природознавства»,
    «Світ прекрасний навколо тебе»

    Педагогічне кредо:
          «Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати. І тоді він засяє, заіскриться коштовним діамантом».

    Методична проблема над якою я працюю - "Розвиток творчих здібностей молодших школярів".
    Мій досвід роботи з розвитку творчих здібностей молодших школярів забезпечує:
    - розвиток творчих здібностей молодших школярів;
    - розвиток мови як невід’ємної складової мислення;
    - формування логічного мислення;
    - досвід роботи - результат свідомого пошуку вчителя;
    СУТЬ його у додержанні таких принципів:
    - сприйняття дитиною нових знань має бути осмисленим;
    - кожен урок повинен перетворитись на процес відкриття;
    - проблемність - основний принцип сучасного навчання;

     

        Попрожук Олена Миколаївна

    Фах - вчитель початкових класів, практичний психолог.
    Освіта - вища (Дубенське педагогічне училище, 1993 р.; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2005р.)
    Кваліфікаційна категорія -спеціаліст вищої категорії.
    Курсова перепідготовка - ЦПіМ РН м. Харків (2008р.) та ХОІППО (2013р.)
    Стаж роботи - 23 років.

    Нагороди- Диплом І ступеня  Переможець обласної педагогічної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» 2014р;  2013р;  2008р;

     -Подяка  виконавчого комітету  Нетішинської  міської  ради 2012р;

    - Почесна грамота Хмельницької обласної держадміністрації  Управління освіти і науки 2008 р.;

    - Грамота Відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської  міської  ради 2008 р.;

    - Грамота управління міськвно  2006 р.;

    - Почесна грамота Нетішинського відділу освіти 1995 р.

    Методична проблема вчителя  - « Формування в учнів самоконтролю на уроках »

    Педагогічне кредо:   Через терни  до зірок.

    Моє життєве  кредо:  « Роби, що можеш, з тим, що маєш, там де ти є. » Т. Рузвельт.

     

     

        Липинська Людмила Василівна

    Освіта – Рівненський державний педагогічний інститут \1994р\
    Стаж роботи - 24 років
    Кваліфікаційна категорія - спеціаліст I категорії
    Методична проблема, над якою працюю: Розвиток логічно мислячої особистості


    Педагогічне кредо:
          Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи.
    Леонардо да Вінчі

        Парай Тетяна Антонівна

    Фах — вчитель початкових класів, практичний психолог.
    Посада — вчитель початкових класів Нетішинської ЗОШ № 4.
    Освіта — вища освіта (Рівненський державний гуманітарний університет,2006р.).
    Кваліфікаційна категорія — спеціаліст ІІ категорії.
    Курсова перепідготовка — Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ( 2008 р. ).
    Стаж роботи 12 років.
    Методична проблема вчителя Розвиток пізнавальних інтересів в молодших школярів
    Основне завдання вчителя — виховати людей, які здатні саморозвиватись і самовдосконалюватись, навчити дітей мислити і приймати обмірковані рішення, за які здатні нести відповідальність.

    Педагогічне кредо:
          Не забуваймо, що в школі дитина не лише навчається.
    В школі вона живе!
    В. Сухомлинський

        Шамрик Людмила Юріївна

    Освіта – Рівненський державний гуманітарний університет, Дубенський коледж РДГУ.
    Стаж роботи —12 років
    Методична проблема — особливості навчання техніки читання іноземною мовою учнів початкового ступеня середньої загальноосвітньої школи.

    Педагогічне кредо:
          вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їх особистості.
    Мелодія починається з першої ноти,
    саме вона визначає її характер.
    Початкова школа - своєрідна
    перша нота шкільного життя

    Що може буть дорожче, ніж дитя,
    Якого любиш ти до забуття?
    Але піднять його на власні ноги -
    для цього треба все життя

        Костюк Оксана Леонідівна

    Фах – вчитель початкових класів, практичний психолог.
    Посада – вчитель початкових класів Нетішинської ЗОШ №4 з 1995 року.
    Освіта – вища освіта (Хмельницьке педагогічне училище, Рівненський державний гуманітарний університет).
    Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії.
    Стаж роботи – 26 роки
    Нагороди – Грамота управління освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради (2005 р., 2007 р.);
    Почесна грамота Хмельницької обласної державної адміністрації управління освіти і науки (2008 р.);
    Грамота відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради (2009 р.,2010 р.)
    Переможець міського конкурсу «Учитель року – 2007».
    Головна мета моєї діяльності — створити ситуацію для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.
    Тому девізом моєї діяльності стали слова:
    Знання навчити здобувати.
    Уміти труднощі долати.
    Вселити віру і надію,
    Що все ми зможемо, зумієм!
       

        Рабченюк Юлія Іванівна

    Рік народження: 1970.
    Місце народження: с. Малий Правутин, Хмельницька обл.
    Закінчила: Волинський державний університет ім. Лесі Українки.
    Загальний стаж: 27 роки.
    Категорія: Вища.
    Проблема, над якою працюю: Формування пізнавального інтересу—необхідна умова шкільного навчання та основа сучасного уроку.
    Рік проходження курсів: 2010, м. Харків. Центр розвивального навчання.
    Рік проходженя аттестації: 2010.
    Нагороди:
    - Почесні грамоти Нетішинського міського відділу освіти
    - Хмельницької обласної ради
    - Подяки адміністрації ЗОШ І-ІІІ ст. №4,міського краєзнавчого музею
    Педагогічне кредо:     Навчаючи інших, теж навчайся. (М. Гоголь)
    Життєве кредо: У серце увійде лиш те,що йде від серця. (Ж.-Ж. Руссо)

        БАГНЮК ГАЛИНА ДМИТРІВНА

    Фах -вчитель початкових класів, історії та суспільствознавства.
    Освіта –вища (Хмельницьке педучилище, Кам’янець-Подільський інститут ім.. В. П. Затонського).
    Кваліфікаційна категорія -спеціаліст вищої категорії
    Стаж роботи - 41 років.
    Грамоти - Грамота Міністерства освіти (1995р.)
    Педагогічне кредо
    Вчитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.

     

        Бродюк Людмила Василівна

    Фах – вчитель початкових класів
    Освіта – вища (Рівненський державний педагогічний інститут ім.Д.З.Мануїльського)
    Кваліфікаційна категорія – «Вища»
    Стаж роботи – 28 років
    Педагогічне кредо:
        «Любити свого учня всяким: талановитим чи недуже,веселим чи сумним, cпокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним,
    навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним.»

    Життєве кредо:
        Життя – велика партитура
    Ти – перша скрипка, в тебе соло.
    Ти – перша скрипка, мусиш грати.
    То мрії – сни, життя – реальність.
    І долю ти не вибираєш,
    А доля вказує тональність,
    А доля ноти пише. Граєш…

     

        Малєєва Людмила Володимирівна

    Фах -вчитель початкових класів, 
    Освіта –вища (Рівенський державний педінститут).
    Кваліфікаційна категорія -спеціаліст першої категорії
    Стаж роботи - 26
    Грамоти - Грамота управління освіти 
    Педагогічне кредо
    Вчитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.

           

     

     Квітка Світлана Вікторівна

    Посада – вчитель початкових класів

    Освіта – вища (Чернівецький національнийуніверситет ім. Ю.Федьковича)

    Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

    Грамоти:Грамота управлінняосвітХмельницької ОДА, 2008р.

    Грамота управління освітиХмельницької ОДА, 2004р.

    Грамота відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради,2009р.

    Грамота відділу освітивиконавчого  комітету Нетішинської міської ради,2008р.

    Диплом ІІІ ступеня ХОІППО, 2007р.Диплом учасника Всеукраїнського огляду-конкурсу «Панорама творчих уроків», 2004р.

    Подяка учаснику X Всеукраїнського огляду-конкурсу «Панорама творчих уроків», 2011р.

    Стаж роботи – 28 років.

    Методична проблема вчителя–формування ключових компетентностейучня шляхом проблемного навчання.

    Мета навчання - засвоєння не тільки системи знань, а й знаходження самостійного шляху до їх отримання, формування пізнавальної самостійності учня і розвиток її творчих здібностей.

    Педагогічне кредо:

    У добуванні знань є одна дуже важлива риса:

    людина не тільки про щось дізнається, а й щось доводить.

    Утверджуючи істину, вона утверджує себе.

    В. О. Сухомлинський