cайт з технічних причин тимчасова не працює                               Меню

Головна

Адміністрація школи Профспілка
  • Колектив
  • Методичні об'єднання
  • Виховна робота
  • Майстерня вчителя
  • Учням
  • Батькам
  • Наші досягнення 
  • Органи самоврядування 
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Харчування
  • Оздоровча робота
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
  • Форум школи
  • Зворотній звязок
  • Фотогалерея Карта сайту Про нас
  • вересень 2017
  • жовтень 2017
  • листопад 2017
  • грудень 2017
  • Hавчальний портал «Shkola.ua»
  • Виконавчий комітет Нетішинської міської ради
  • Відділ освіти Нетішина
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • ДНЗ №2 "Казка"
  • ДНЗ №9 "Пролісок"
  • Офіційний сайт
    Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4

    Головна

    Фотогалерея

    Карта сайту

    Вакансії

    Про нас

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичне обєднання
    вчителів класних керівників 5-8-х класів

          

    Виховуючи окрему особистість, ми повинні
    думати про виховання всього колективу
    А.С.Макаренко

        Основна роль у вихованні підростаючого покоління належить учителю, класному керівнику, професійна діяльність якого змушує виконувати функції вихователя, організатора і учасника виховного процесу. Колектив учителів Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4 уміло поєднує процеси навчання і виховання, приділяє особливу увагу формуванню духовності своїх учнів, використовуючи у навчально-виховному процесі надбання духовної культури нашого народу. Для цього у школі працює методичне об’єднання класних керівників.
        У цьому навчальному році робота МО класних керівників спрямована на вирішення проблемного питання:

    «Підвищення ефективності роботи класних керівників шляхом індивідуального підходу до кожного вихованця з метою розвитку його творчого потенціалу »,

        охоплюючи питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, впровадження різноманітних засобів та новітніх форм навчання та виховання. Виховна система школи направлена на виховання підростаючого покоління на засадах трьох Л:

        виховувати любов’ю,
        виховувати людиною,
        виховувати заради людей.


        Шляхи розв’язання проблеми:
    - через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;
    - через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;
    - шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.

    Основні завдання
    методичного об’єднання класних керівників 5- 8 класів
    Нетішинської ЗОШ І - ІІІ ступенів № 4


    1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
    2. Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів.
    3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
    4. Реалізація творчих здібностей класних керівників й активізація їх через організацію відкритих виховних заходів, обмін досвідом.
    5. Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
    6. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів, проведених класними колективами.
    7.Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників, органів учнівського самоврядування.
    8.Координація зусиль класних керівників і батьківської громадськості на організацію спільної роботи з профорієнтації учнів.

     

     

              

    лютий 2013 року

        Я - класний керівник
        У 2011 - 2012 навчальному році мене призначили класним керівником 5-В класу. Тепер у мене є 19 дітей: 15 дівчаток і 4 хлопчиків. Це нова "сторінка" у моєму житті, бо утворилася нова шкільна родина. Я хочу, щоб ця родина була міцною, дружньою і найкращою. Докладу для цього всі зусилля. Знаю, що життя зробить свої корективи, але все, за що берешся, треба робити як найкраще, а "як-небуть" воно саме получиться.



    детальніше....