cайт з технічних причин тимчасова не працює                               Меню

Головна

Адміністрація школи Профспілка
  • Колектив
  • Методичні об'єднання
  • Виховна робота
  • Майстерня вчителя
  • Учням
  • Батькам
  • Наші досягнення 
  • Органи самоврядування 
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Харчування
  • Оздоровча робота
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
  • Форум школи
  • Зворотній звязок
  • Фотогалерея Карта сайту Про нас
  • вересень 2017
  • жовтень 2017
  • листопад 2017
  • грудень 2017
  • Hавчальний портал «Shkola.ua»
  • Виконавчий комітет Нетішинської міської ради
  • Відділ освіти Нетішина
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • ДНЗ №2 "Казка"
  • ДНЗ №9 "Пролісок"
  • Офіційний сайт
    Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4

    Головна

    Фотогалерея

    Карта сайту

    Вакансії

    Про нас

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичне об'єднання
    вчителів історії та правознавства

                               

                          Склад методичного об’єднання:

     

     

    Назва предмета

    Прізвище та ініціали вчителя (педагогічний стаж, категорія, звання)

     

     

    Історія

     

    Історія

     

    Історія

     

     

     

    Добровольська Л.О., Луцький державний інститут ім.. Лесі Українки, вчитель історії та суспільствознавства, стаж роботи 36 - , вища категорія, вчитель-методист, 2011 р. ХОІППО;

    Кравчук О.С., Камянець-Подільський педагогічний інститут, вчитель історії та суспільствознавства, стаж роботи -23 , вища категорія, 2011 р. ХОІППО ;


    Дейнека Н.М.. , Національний університет «Острозька академія» 2000 р., вчитель історії та правознавства, стаж роботи 15 років, перша категорія, вересень 2012 р. ХОІППО;


     

     

    Правознавство

    Соколінська В.В. , Рівненський державний гуманітарній університет 2001 р., вчитель історії та правознавства, стаж роботи 14 років, перша категорія, червень 2010р. ХОІППО.

     

     

     

        Добровольська Л.О. – висококваліфікований, творчий та ініціативний педагог, який у навчально-виховному процесі методично обґрунтовано й ефективно використовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, інтерактивні технології, завдання проблемно-пошукового характеру.
        Вміло підібрані вчителькою форми і методи активізації пізнавальної діяльності школярів сприяють формуванню у них інтелектуальних здібностей, логічного мислення, спонукають до самостійних суджень, висновків, викликають бажання осмисленої пошукової діяльності. Запорукою педагогічних успіхів учительки є її висока педагогічна майстерність, пошук нового, зразкова педагогічна етика у поєднанні з досконалим і глибоким знанням предмета, знання вікових особливостей учнів, розуміння їхніх інтересів, проблем, педагогічна корекція нахилів та захоплень школярів з метою наближення до реалій життя. Уроки Людмили Олександрівни визначаються високою науковістю змісту, ефективним методичним забезпеченням, глибоким виховним і практичним спрямуванням.


        Уроки Кравчука О.С. вирізняються структурною чіткістю, високим методичним та науковим рівнем. Вчитель вміє зацікавити учнів вивченням нового матеріалу, використовуючи різні форми і методи роботи на уроці. Це - групові форми роботи, розвиваючі ігри, цікаві повідомлення про історичних діячів. На уроках історії Олександр Сергійович серйозну увагу звертає на формування в учнів уміння висловлювати й аргументувати свою точку зору, давати оцінку суспільним явищам, мати особисте ставлення до них. Тому на уроках панує демократичний стиль спілкування між вчителем і учнями. Такі підходи у викладанні предмету допомагають учням краще осмислити проблеми суспільно-історичного розвитку, засвоїти духовні цінності людства.

        Дейнека Н.М. проводить уроки на належному рівні. В ході вивчення нового матеріалу вчителька використовує підручник, документи, працює над засвоєнням нових понять. Протягом уроку формує в учнів вміння порівнювати, пояснювати певні факти, вміти аргументовано обстоювати власні погляди на ту чи іншу проблему. В арсеналі роботи вчителя простежується використання елементів інноваційних технологій, зокрема, проблемного навчання, проектної технології, розвивального навчання. В 2011 році вчителька стала лауреатом міського етапу конкурсу «Вчитель року» в номінації «Історія».

        У ході викладання правознавства Соколінська В.В. на своїх уроках створює умови не тільки для засвоєння знань, формування навчальних вмінь і навичок учнів, а для розвитку їхнього позитивного ставлення до права, правомірної поведінки, а також для практичного апробування ефективних поведінкових моделей та досвіду такої поведінки. Поряд з лекційними та фронтальними формами роботи на уроках правознавства, Вікторія Володимирівна, широко використовує інтерактивні методи: ділові та рольові ігри, моделювання життєвих ситуацій, суспільних процесів та процедур, дискусії, робота в групах тощо. Вводить до арсеналу своїх уроків правознавства – уроки опрацювання нормативно-правових актів тощо. Це сприяє досягненню запланованих результатів, розвиткові галузевих та предметних компетентностей учнів.
        Вчителі суспільних дисциплін є постійними учасниками міського методичного об’єднання, проводять відкриті уроки, діляться своїм педагогічним досвідом, систематично працюють над підвищенням професійної майстерності.

     


    Методичне об’єднання вчителів суспільних дисциплін працює над проблемою:
        «Використання інтерактивних технологій, форм, методів та прийомів роботи на уроках історії та правознавства в системі особистісно орієнтованого навчання»
     

     

                    ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА

                                           НЕТІШИНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 на 2017-2018 н.р.

    п/п

    Зміст роботи

    Дата

    Виконавець

    1.

    Засідання № 1: Про методичні рекомендації щодо викладання суспільних дисциплін

    1. Про методичні рекомендації щодо викладання суспільних дисциплін у 2017-2018н.р.

    2. Аналіз результатів ДПА та ЗНО з історії, обговорення та рекомендації щодо покращення результатів.

    3. Про зміни в новій програмі для 5-9 класів з історії України та всесвітньої історії.

    4. Про форми, методи, технології роботи на уроках історії та правознавства.

    5. Про участь у виставці педагогічних ідей та інновацій.

    6. Про ведення шкільної документації.

    7. Про організацію системної підготовки учнів до учнівських олімпіад, інтелектуальних конкурсів.

    8. Про огляд новинок методичної літератури та фахових журналів.

    9. Про затвердження завдань шкільної олімпіади з історії та правознавства.

    05.09.2017

    Дейнека Н.М.

     

    Вчителі історії

     

    Соколінська В.В.

     

    Кравчук О.С.

     

    Соколінська В.В.


    Вчителі історії


    Дейнека Н.М.

     

    Соколінська В.В.


    Вчителі історії

     

    2.

    Засідання № 2: Про діяльнісний підхід, як необхідну умову розвитку умінь і навичок

    1. Про проектну діяльність на уроках історії та правознавства.

    2. Про формування навичок самостійної продуктивної діяльності при проведенні практичних робіт на уроках історії.

    3. Про використання ІКТ на уроках історії та правознавства з метою формування життєвих компетенцій учнів

    4. Відкритий урок з правознавства.

    5. Аналіз участі у міських олімпіадах та конкурсах з історії та правознавства.

    6. Про огляд новинок методичної літератури та фахових журналів.

    21.12.2017

    Соколінська В.В.

    Кравчук О.С.

    Дейнека Н.М.

    Соколінська В.В.

    Вчителі історії

    Вчителі історії

    3.

    Засідання № 3: Про особистісно-орієнтований підхід як шлях до виховання компетентного учня

    1. Про особистісно-орієнтований підхід на уроках історії як метод формування творчого учня.

    2. Про засоби, методи і форми особистісно-орієнтованого навчання історії. 

    3. Про затвердження плану предметного тижня з історії та правознавства.

    4. Звіт вчителів, які атестуються у 2017-2018 н.р.


     
    5. Відкритий урок з історії.

    6. Про підготовку до ДПА та ЗНО 2018р. Організація повторення та систематизації знань учнів.

    7. Про огляд новинок методичної літератури та фахових журналів.

    28.02.2018

     

     

    Кравчук О.С.

     

    Дейнека Н.М.

     

    Вчителі історії

     

    Соколінська В.В.
    Дейнека Н.М.
    Добровольська Л.О.

    Дейнека Н.М.

    Соколінська В.В.

    Вчителі історії

     

    4.

    Засідання №4: Про підсумки роботи у 2017-2018 н.р

    1.    Про результати проведення предметного тижня з історії та правознавства.

    2.    Відкритий урок з історії.

    3.    Звіт про роботу методичного об'єднання в 2017-2018н.р.

    4.     Підсумки роботи з обдарованими учнями.

    5.    Про план роботи методичного об'єднання вчителів суспільних дисциплін на 2018-2019 н.р. Обговорення, пропозиції.

    6.    Про рівень навчальних досягнень учнів з історії, правознавства, ЗВ за 2017-2018 н.р.

    7. Про огляд новинок методичної літератури та фахових журналів.

    8. Анкетування.

    07.05.2018

     

    Соколінська В.В.
       


    Кравчук О.С.


    Соколінська В.В.


    Вчителі історії.

    Вчителі історії

    Вчителі історії

    Вчителі історії

     

    Керівник методичного об'єднання: Соколінська В.В.

    березень 2016 року

       В березні 2016 року проходив Тиждень Історії

          
       
    детальніше.... 

     

     

    березень 2015 року

     

    Тиждень історії та правознавства 

     з 16 по 20 березня у початковій ланці Нетішинської  загальноосвітньої  школи І – ІІІ ступенів №4  пройшов тиждень історії та правознавства.

              

    детальніше....