Меню

Головна

Адміністрація школи Профспілка
  • Колектив
  • Методичні об'єднання
  • Виховна робота
  • Майстерня вчителя
  • Учням
  • Батькам
  • Наші досягнення 
  • Органи самоврядування 
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Харчування
  • Оздоровча робота
  • Охорона праці та безпека життєдіяльності
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
  • Форум школи
  • Зворотній звязок
  • Фотогалерея Карта сайту Про нас
  • вересень 2017
  • жовтень 2017
  • листопад 2017
  • грудень 2017
  • Hавчальний портал «Shkola.ua»
  • Виконавчий комітет Нетішинської міської ради
  • Відділ освіти Нетішина
  • Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
  • ДНЗ №2 "Казка"
  • ДНЗ №9 "Пролісок"
  • на сайті ведуться технічні роботи

    Офіційний сайт
    Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №4

    Головна

    Фотогалерея

    Карта сайту

    Вакансії

    Про нас

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичне об'єднання
    вчителів біології та хімії

     







     

     

     

                                Склад кафедри:
                        
                                • Лотюк Валентина Олександрівна – вчитель хімії
                                • Токман Наталія Андронівна – вчитель основ здоров’я та біології
                                • Власюк Ольга Іванівна – вчитель біології
                                • Вихованець Олена Миколаївна – вчитель біології
                                • Жуковська Наталія Миколаївна– вчитель біології

                    Проблема: створення умов для творчого пошуку знань та здобуття якісної освіти

                                                       

     

    Вчитель хімії: Лотюк Валентина Олександрівна

        Народилася у 1973 році на Хмельниччині.
        У 1995 році закінчила Житомирський державний педагогічний інститут імені І. Франка за спеціальністю вчитель біології та хімії. Вчитель першої категорії, «старший вчитель».
        Наш славетний співвітчизник Б. Патон сказав: «Учитель – це той же вчений, але у своїй творчій лабораторії, де він, всебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських».
        У своїй роботі надаю перевагу проблемно-пошуковим, дослідницьким та інтерактивним методам навчання.
        Беру активну участь в роботі шкільного та міського методичного об’єднання вчителів хімії та біології. Маю публікації у фахових журналах.
        Важливе місце приділяю роботі з обдарованими дітьми, у 2007- 2008 навчальному році учень 10 класу Шпортко Володимир став переможцем Всеукраїнського конкурсу раціоналізаторів та винахідників з дослідницькою роботою «Визначення загальної мінералізації та насичення води йонами срібла», а Шпак Олена у 2009-2010 році посіла 2 місце з роботою «Визначення окисно-відновного потенціалу у рідинах».
        У 2008 році пройшла курси підвищення кваліфікації у Хмельницькому інституті післядипломної педагогічної освіти.
        У 2010-2011 навчальному році брала участь у конкурсі «Кращий кабінет хімії».
        У 2009-2010 навчальному році брала участь у конкурсі «Вчитель року» у номінації «Хімія».     У 2004-2005 навчальному році була переможцем обласного етапу та дипломантом ІV етапу конкурсу «Класний керівник року – 2004»
        Як класний керівник ставлю перед собою мету: виховати особистість, здатну творити, самостійно шукати істину, відстоювати власну позицію. Вихована людина для мене та, яка несе людям добро, дотримується загальнолюдських чеснот, має характер і волю


     

    Вчитель біології − Власюк Ольга Іванівна

        У 2000 році закінчила Тернопільський педагогічний інститут імені В. Гнатюка.

    Де немає простору для прояву здібностей,
    там і немає здібності, і немає
    самореалізованої особистості.


        Я, сучасна людина, щохвилини відчуваю невловимий біг хвилин, годин та днів, швидкоплинність людського життя. І в цій стрімкій мінливості світу, що проходить крізь століття, залишається незмінним одне єдине - це прекрасна, узгоджена гармонія Буття.
        Цю рівновагу підтримую вірою в себе, та в навколишній світ.
        Моє життєве кредо: „Вчител - людина, яка живе за принципом - діяти швидко - це робити повільні безперервні рухи.” Я вважаю, що якщо ми будемо повільно, але чітко робити свою справу, думати самі і вчити думати інших, працювати з вірою, що вони, наші вихованці, хороші, порядні, з великими потенційними можливостями, молоді люди, - ми допоможемо їм стати такими.
        Розпочала свій педагогічний шлях 15 років тому, в ЗОШ І-ІІступенів с. Стригани, та по сумісництву в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Кривин Славутського району, Хмельницької області.
    І першим досягненням, я вважаю, стало створення комп’ютерних презентацій, які ефективно і систематично використовуються на уроках мною та моїми колегами, а деякі з них використовують у своїй роботі і вчителі інших шкіл не тільки нашого міста, але й інших регіонів України.
        Належну увагу приділяю і науково-дослідницькій роботі учнів . Працюю з обдарованими дітьми, залучаю їх до участі в олімпіадах та конкурсах.


     

    Вчитель біології − Токман Наталія Андронівна.

    Вчитель основи здоров’я та біології вищої категорії.
    Стаж роботи – 21 років.


        Учень – не чаша ,яку необхідно наповнити, а факел ,який потрібно запалити. (Давньогрецький вислів )
        Людина все життя змушена робити вибір між двома варіантами , ТАК або НІ. Тобто , щохвилини бореться з сама з собою и з навколишнім світом. Одні здаються , обираючи варіант НІ і пливуть за течією .Я обираю боротьбу і можливість творити свою долю . Я зробила свій вибір . Я – вчитель. На мою думку кожен вчитель повинен розв’язати два головних завдання; - озброїти учнів ґрунтовними знаннями ,підготовити їх до життя сформувавши найважливіші вміння та навички,необхідні у різних сферах діяльності. Урок – найважливіша форма пізнання світу . Від того як здійснюється світо пізнання, які переконання формуються у дітей залежить їхнє духовне подальше життя . Вчителю біології потрібно навчати дитину відчувати подих природи,спілкуватись із живими істотами і розуміти їх значення знати закони природи і додержуватися їх .
        Розвитку елементів творчої діяльності учнів сприяють методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності ,які широко впроваджую останнім часом. Пізнавальні ігри : ігри подорожі, вікторини , ділові ігри . Метод проблемних ситуацій : розкриває здатність аналізувати та самостійно формувати пізнавальні завдання . Метод продуманих нових ідей « мозкова атака » - групова творча діяльність, формує творче мислення.
        Отже, саме інтерактивні форми та методи сприяють покращенню результативності і проявляють інтерес до вивчення біології.
        Сьогодні коли особлива увага приділяється роботі з обдарованими дітьми, я впроваджую науково-дослідницьку роботу учнів які займаються Малій академії наук. Це сприяє формуванню вмінь здобутих самостійно знання, досліджувати різні явища природи, робити висновки. Робота такого типу сприяє творчої діяльності, та комунікативності особистосі. Саме позакласна робота допомагає педагогу в повному обсязі розкрити здібності вихованців їхні нахили та інтереси. Скільки дітей – скільки талантів. Важливо помітити, підтримати не розгубити дорогоцінні скарби, допомогти установлення особистості-непересічної, неповторної, яскравої.

    Я - Вчитель
    Я - Любов і Відданість, Віра і терпіння.
    Я - Радість і співрадість, Страждання й жаль.
    Я - Істина й Серце, Совість і шляхетність.
    Я - Вчитель і Учень, Вихователь і Вихованець
    Я - Шукач і Обдаровувач, Жебрак і Багатий.
    Я - Прокладач шляху і Художник життя.
    Я - Притулок Дитинства й Колиска Людства.
    Я - Усмішка майбутнього й Смолоскип сущого.
    Я - Вчитель від Бога і Його помічник.
                                    Ш. Амонашвілі

     

    Вчитель біології − Жуковська Наталія Миколаївна

    Вчитель біології

    Народилася у 1988 році у місті Нетішин.

     У 2010 році закінчила Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія і хімія».

    Рада, що працюю у школі, в якій навчалася і закінчила 9 класів.

     У своїй роботі стараюся якомога доступніше для учнів пояснювати матеріал. Особливу увагу звертаю на розвиток творчої діяльності учнів, їх вміння аналізувати та співставляти факти та явища.

    На своїх уроках використовую різні інтерактивні технології та постановку проблемних питань та ситуацій.

    Впевнена, що сучасний урок – це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.

     
     

    Вчитель біології − Вихованець Олена Миколаївна

    Вчитель біології
    Кваліфікаційна категорія - спеціаліст
    Закінчила Рівненський економіко – гуманітарний університет
    Працює у школі з 2012 року

     

    2016 року  

    Робота з учнями 5-х,7-х кл. на уроках з Основ Здоров'я "БЕЗПЕКА ЗДОРОВЯ"


           

    детальніше....
     

     

       

    Екологічна освіта




    детальніше....